Radiosporten... MÅÅÅL!!!

Jag är lycklig. I eftermiddag inleds min praktik på Sveriges Radio Örebro. Och det kan inte börja bättre. Jag ska sitta med i fucking jävla Radiosportens sändning. Som ett blåbär ska jag sitta knäpptyst men storögd och följa hela sändningen. Och samma sak imorrn, när det är hockey och grejer. Ska bli så fruktansvärt intressant och jag är råpeppad.

Måndag 26/3:

Sportextra kl. 19.03-21.40
Hockey, Kvalserien:
Södertälje-Malmö

Innebandy, SM-kvartsfinal 4 av 5, herrar:
Helsingborg-Warberg

Fotboll, EM-kval: senaste nytt från landslaget!
Repris av Arkiverat, med Mats Strandberg.
Fotbollsmåndag, vi tar pulsen på fotbollsvärlden.

Programledare: Mats Dahlberg och Jenny Rask.


Sportextra

Tisdag 27/3:


Sportextra kl. 19.03-21.40
SM-slutspelet i hockey: Semifinaler 4 av 7
Färjestad-Linköping
HV 71-Modo

Fotboll, landskamp: Brasilien-Ghana, Råsunda
Fotboll, EM-kval: senaste nytt från landslaget!
Istid, vårt hockeymagasin varje vecka!

Programledare: Mats Dahlberg och Jenny Rask.



Min blogg är alltså inte längre och fikar. För nu har våren kommit, mina uppgifter är gjorda (bara sommarjobbet kvar), och energin är tillbaka. Nu ska jag försöka dämpa (dempe neeeeeeeeer... går förbiiiii...) min lilla eufori med lunch.

Ha det gött världen!!!

/ Carola

Kommentarer
Postat av: martini

Då räknar jag med att du kör liverapporten från Hbg - Warberg...MÅÅÅLLL, "och det har blivit ytterliggare ett mål nere i Helsingborg där hemmalaget nu tagit ledningen med 3-0 redan efter 12 minuter...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback