Fika.

Min blogg är och fikar. Vet inte när den kommer åter men just nu är inte livet i balans. Det kan ha att göra med följande orsaker:

* Gripen är på väg till Elitserien i bandy efter tre raka segrar vilket gör mig mentalt labil av nervositet att det är så nära
* Artiklar ska skrivas till Fullträff
* Artiklar ska skrivas till Öppen Horizont
* Bokanteckningar ska göras inför Gripen-boken
* Det är ett oerhört prestigefyllt CL-tips på gång
* Reportagearbetet i Holland stressar mig
* Sommarjobb stressar mig oerhört
* Det stressar mig att min kropp och knopp svarar med en blackout och går och fikar...

...med min blogg.

Kommentarer
Postat av: jacob

vill du få tag på Patrik i amsterdam? amsterdambloggen.blogspot.com

// jacob

Postat av: Rickard

Skandal, Det är ju precis när ditt liv är lite i kras som vi behöver dig här, det är nu du behöver bloggen. Eller så är du bara trasig för att du alltid plockar fel lag varje månad.

2007-03-05 @ 22:51:04
URL: http://ipitythefool.blogg.se
Postat av: Nils

Gripenboken? Ska du skriva eller vara med och skriva en bok om Gripen?

2007-03-06 @ 09:31:31
Postat av: jeppan

Ja nils, det stämmer. Jag och Yellow Fronts ordförande Steffo. Den ska vara klar om fyra år. Så det borde va lugnt.

Rickard: Så kanske det är. Men inte just nu. Fast jag blev lite glad när jag börjar tänka på hur du kommer se ut som 50. =)

Jacob: Grymt. Tack!

2007-03-06 @ 20:28:17
Postat av: Nils

Jag måste ursäkta mig och beklaga mig över att jag inte följde med igår, men jag hade en huvudvärk som fått mig att överväga att inte se IFK Göteborg - AIK. Det går fler tåg. Grattis förresten!

2007-03-08 @ 09:41:36
Postat av: D-flex

Så. Ryktena säger att du nu har avklarat tre av de sakerna som fick dig att bli stressad. Börja blogga igen. Annars!

2007-03-12 @ 22:28:35
Postat av: Nils

Ni är ynkliga. Allsvenskan väntar runt hörnet och här är det tyst som i graven. Du, Jesper är visserligen något ursäktad p.g.a. att ditt engagemang inte är större än att du, citat: "har-precis-bestämt-mig-för-att-heja-på-Elfsborg-i-år".
Min gissning är att Sjöhage i år kommer bli bänkad till förmån för Keane. Till följd av detta börjar han grina trots stort stöd från den psykiskt starke och högst adekvate ledarfiguren Anders Svensson. Dålig stämning och Elfsborg sjunker. Puss

2007-03-16 @ 09:54:07
URL: http://www.200db.se/
Postat av: D - Flex

Sjöhage har aldrig varit första alternativ i Elfsborg. Tycker Nils borde lära sig saker innan han tycker till. Sopa!

2007-03-19 @ 15:28:40
Postat av: Nils

Han spelade åtminstonde hälften av matcherna från start förra året, men visst... du får en poäng där. Tycker du att Anders Svensson är psykiskt stark?

2007-03-19 @ 19:17:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback