Årets hemsida funnen

Jag vill börja med att varna folk som gillar att se på tv. Ni bör nog inte fortsätta läsa. Det är nämligen så att jag och Anders hittat drömlandet. En skattkista så full av godsaker att det aldrig tar slut. Faktum är att den fylls på. Följande länk är årets hemsida. Med risk för att ni förlorar era liv:

tv-links.co.uk

OH MY GOD.

Du behöver inte ladda ner längre. Du kan bara gå in och se vilket avsnitt du vill av i stort sett alla serier som någonsin gjorts. Eller film eller vad som helst. Otroligt.

Kom inte och säg att jag inte varnade er.

Kommentarer
Postat av: Rickard

men lilla gubben, välkommen in i 2000-talet. har du inte hittat den förään nu förstår jag inte hur du lever.

Postat av: jeppan

haha! det är ju precis det som är grejen rickard: jag har ett liv.

2007-07-30 @ 16:54:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback