Adam - all lycka till dig.

Besvikelsen är stor över att 327 Strandman lämnar oss i Ljungskile. Samtidigt är jag glad för hans skull. Nu får han uppleva sin dröm. Och det om något är JÄVLIGT STORT.

Så jag slänger mina egoistiska känslor åt sidan och tillägnar här med hela detta inlägg till Adam "Hertzöga-expressen" Strandman. För att du gjorde det underbart härligt att gå till skolan varje dag: TACK.

image15

WE SALUTE YOU!
And we will miss you!
SKÅL!



Dagens låt: Bruce Springsteen & the E Street Band - "Waiting on a sunny day" (tillägnad Strandman... såklart.)

Kommentarer
Postat av: Andréas

Det kommer bli mycket tråkigare i Ljungskile utan 327. Vem ska nu fråga vad det blir för mat på morgonmötet? Vem ska nu gå på mina å Martinis ljug (jag tänker givetvis på storyn om att ett skepp hade sjunkt i ljungskileviken), fast det blir kanske du Jesper?, Vem ska nu säga att "aaa ganska marigt", Vem ska nu lägga in låtar i radio som en sjöman älskar havet, vem ska nu komma och distrahera mig genom att skrika mat när det är 20 minuter kvar till lunch och allt e jävligt stressigt, vem fan ska nu älska innebandy lika mycket, vem ska nu gå runt och mysa i mjukisbrallor, vem ska nu vara så arg klockan 22.30 att han tar sin innebandyklubba och slår för kung och fosterland i golv/tak när folk som bor under och över ens rum är högljudda, vems ögon ska nu brinna så fort någon nämner något som har med det militära att göra.
Riktigt tråkigt att Strandman slutar. Men givetvis väldigt kul att han kom in som officer.
Keep on Rockin

Postat av: Andréas

Och vem fan ska backa upp mig om det går dåligt för Blåvitt och Färjestad??

2007-07-13 @ 11:22:01
URL: http://wickan.78.blogg.se
Postat av: jeppan

Det är en riktigt tung förlust. Blir rörd när du påminner om allt Adam är för många av oss.

2007-07-13 @ 12:43:10
Postat av: martini

Det är jävligt synd att 327 slutar. Riktigt tråkigt.
Jag vet inte riktigt vad jag ska skriva utan bara knappar ner lite. Chocken hade lagt sig, så kommer detta hyllningsinlägget och allt börjar om igen.
Vad man kommer sakna denna profil. Och allt man brukar göra.(Andreas alla punkter).
Vi får se det från det ljusa sidan...Vi kommer få en jävligt disiplinerad, taktiskt, kunnig och galen armé i Sverige. Vår berömda feghet kanske försvinner. Sen kommer aldrig varken Zlatan, chippen eller Oksana att få se hur det ser ut inne på en militäranläggning. Tyska turister kommer inte längre kunna smygcampa gratis på svensk mark.
327 strandman - Jag ger dig Ljungskile folkhögskolas tapperhetsmedalj för fina stunder med mycket skratt. UTGÅ.

2007-07-14 @ 09:36:14
URL: http://martini.blogg.se
Postat av: 327

Hej grabbar!ni ska inte hänga läpp!327s ande kommer att sväva fram över LFHSK.och ja har ju kvar min mail!sedan så får vi sikta in oss på en reunion.ni får komma upp och hälsa på!sedan är det ju guldfirande på kamratgården i okt-november;)

2007-07-26 @ 21:34:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback