Inför Årskrönikan 2006

Så här ligger det till. Det händer ganska mycket under ett år. Det händer på tok för mycket för att man ska orka skriva om allt i ett inlägg som ingen normal människa ändå orkar läsa från topp till tå.

Ett enkelt sätt att kringgå detta är att göra en snabb lista med olika punkter. Många gör så. Ibland är det intressant men oftast känns flera punkter onödiga.

Jag väljer att göra min årskrönika på följande sätt. Den kommer att delas upp i tre kapitel som heter "Den där känslan i VM", "Klassen" och "Sommaren jag i alla fall fick lite färg". I prologen till dessa kaptiel, för jag väljer att göra en prolog till min årskrönika, kommer jag att ha med en lista. Förhoppningsvis utan onödiga punkter.

Är det taget Adam?


Okej. Då kör vi igång alldeles strax.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback