Idolbilden

bobbyjeppe
Jesper Larsson  Bobby BK
Ålder: 25
Position: Yttermittfältare
Styrka: Långbollar
Svaghet: Acceleration




Igår kväll på Klubb Smart (
www.klubbsmart.com) i Örebro träffade jag mitt gamla fotbollslag. Division 7-gänget Bobby BK - världens underbaraste människor. Jag blev påmind om svunna tider och en giftig högerfot. Men också om en hel del öl. Hur som helst var det fruktansvärt roligt att se gubbarna igen. Besök dom gärna på www.bobbybk.se för härliga filmklipp, bilder och berättelser. Kultstatus för fan.

Ser nu fram emot våren och praktiken i Örebro då jag ska göra ett par träningar med de orange.

"Bollen är rund! Bollen är rund! Allt kan hända! Bollen är rund! ooooOOOOOO BOBBY!!!"

Kommentarer
Postat av: eva

hahahahahaaaaaaaaaaa! vad sött.

2007-01-29 @ 18:39:01
Postat av: oikari

hahahahahaaaaaaaaahaha! sött.

Postat av: eva igen

hahahaaaa. vad sött. nej nu är jag jävligt dryg. blev något fel när jag skickade första kommentaren. eller ja. tydligen inte efter som du fick två. ändrade lite på utropstecknet bara. bara så du vet. skrattade när jag såg kortet iaf. tolka själv.

2007-01-29 @ 18:41:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback