DRÖMELVAN (2:a ½an av jan -07)

Jag fick mycket kritik sist. Både för min lite väl nationalistiska laguppställning med tre svenskar i anfallet och för att jag sågade spelare som Totti. Jag har, delvis, nu tagit åt mig av det. Och ni lär se vissa ändringar. Men svenskarna ska ha mycket plats för dom är bra. Och Totti platsar verkligen inte som han beter sig.

Här kommer laget andra halvan januari 07:


3-4-3

Målvakt: 
David James, Portsmouth (på gång i England igen, tro det eller ej) NY!

Backar:
Patrice Evra, Man Utd (världens bästa back just nu)
Marco Materazzi, Inter (fortsätter provocera, senast tog det bara 6 minuter innan en ny skalle)
Abdoulaye Meite, Bolton (stenhård mot Arsenal senast) NY!

Mittfältare:
Christian Wilhelmsson, Roma (vilken kaxig inledning, han kommer lyckas om Totti vill) NY!
Cesc Fabregas, Arsenal (kvickfotad, elegant, bra skott och motorn i Arsenal) NY!
Tomas Rosicky, Arsenal (dålig mot Utd men underbar mot Spurs ikväll, hänger dock löst)
Cristiano Ronaldo, Man Utd (trots filmningen mot Arsenal, så bra är han!)

Anfallare:
Dirk Kuyt, Liverpool (det har lossnat för holländaren med det roliga namnet) NY!
Zlatan Ibrahimovic, Inter (i fantastiskt slag för tillfället, både i medier och på planen)
Javier Saviola, Barcelona (äntligen fick han chansen och han gör mål mest hela tiden) NY!


Ut från laget:
Johan Elmander, Toulose (matchhjälte den 23/1 igen men tuff konkurrens)
Henrik Larsson, Man Utd (hypen har lagt sig något, snyggt volleyavslut häromdan men bortdömt)
Frank Lampard, Chelsea (det senaste har han varit ganska blek ändå)
Gilberto Silva, Arsenal (varit avstängd men är tillbaka ikväll mot Tottenham)
Kolo Touré, Arsenal (tabbe på tabbe mot Man Utd)
Nicky Weaver, Man City (han håller inte Isaksson utanför så länge till)

På återhörande alla fotbollsälskare!

Kommentarer
Postat av: Andréas

Jag vill i ärlighetens namn credda dig för din enorma utveckling!

David James har varit helt okej men inte bäst i världen. En nolla, igår, har han på sitt samvete.

Sedan de där små mittfältarna i Arsenal. I mitt tycke bär ingen av dem sitt lag på axlarna.

Men "bara" två svenskar denna gång. Det känns bra för mig när antalet svenskar minskar, DVD!

Meite var ett jokerval.

Postat av: martini

Det tar sig sa pyromanen. Kan bara säga som Andréas att utvecklingen. Den är enorm. Två svenskar, nästa gång är vi nere på bara henke kanske?
Kul att du hittat spelare som meite.

2007-01-31 @ 23:50:47
URL: http://martini.blogg.se
Postat av: Eva

Skottland borde läggas till på listan dit jag vill åka. Verkar coolt. Irland också. Grönt. Luxemburg.. Har jag åkt igenom några gånger men det räknas inte va? Nä.

Baaaaywatch och Arnold liksom. Shit pommes. Jag har inge kul med frågorna iaf. Därför gör jag annat.

2007-02-01 @ 12:36:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback