Springsteen Mania on the 4th of July

image25

6 dagar kvar
tills The BOSS entrar scenen i Globen tillsammans med THE E STREET BAND.

Jag och Andréas, Joel och iida kommer att vara där. Och vi kommer vara lyckliga!

Men så imorse. Efter tre timmars slit framför Ticnet på flera dataskärmar i datasalen, så lyckades jag igen.
Tillsammans med Johan "Zäta" Karlsson fick vi nämligen var sin biljett till Springsteens stadionspelning på Ullevi, också den med E Street, den 4 juli.

USA:s fucking nationaldag! Räkna med "Born in the USA" och en hel del snack om att sänka Bush-regimen. Love it.

Och inte nog med det. Vi lyckades även få var sin till lördagen den 5 juli, extrakonserten som släpptes 45 minuter efteråt.

Vad gick kalaset på då? Inte mer än 1250 kr för två dagar i himlen.
Och det om något ger minnen för livet.

Önskelåtar CLASSIC TOP TEN den 10 december, 4 juli och 5 juli:
1. Jungleland
2. Thunder Road (med bara piano och munspel)
3. Backstreets
4. Born in the USA eller 4th of July, Asbury Park (Sandy) (den 4 juli då)
5. Badlands
6. Hungry Heart
7. Spirit in the night
8. Detroit Medley
9. Candy's Room
10. Out in the street

Bubblare:
It's hard to be a saint in the city
Waiting on a sunny day
Land of hope and dreams


I´M SO HAPPY I COULD DIE.
(vilket någon för övrigt verkar vilja att jag gör då någon med versaler skrivit "DÖ" på min dörr - ytterst obekvämt).



Å andra sidan önskade jag livet ur Martin 0:54 inatt och den äckliga smörmusiken han satte på då. The pictures in my head... GAAAAH!!!

Kommentarer
Postat av: Andréas

Väldigt otrevligt att någon skrivit dö på din dörr. Dock inte konstigt eftersom du bor granne med Martin.

Blir grymt kul på måndag.

Postat av: Johan Xxxxxxx

Känns väldigt kränkande när man satt i datasalen och var den som lyckades få tag på biljetter först och sedan blir omnämnd - med helt felaktiga personuppgifter. Lite dålig research för att vara journalist kan man tycka... Finns ju en anledning till att man kallas "Zäta" av zomliga...

2007-12-04 @ 16:51:34
Postat av: Rickard

oddsen på snack om bushregimen måste ju vara på 0,80 på satsad svag dollar.

och du var inte glömd Jeppe. vet bara inte vart du håller till

2007-12-04 @ 17:17:57
URL: http://ipitythefool.blogg.se
Postat av: jeppan

Andréas: Det blir det. Jag ska må oförskämt bra.

Johan: Förlåt - jag var trött. Det ska givetvis vara Carlzon. Otroligt korkat av mig.

Rickard: Ljungskile fortfarande. En lyckad drive från Gbg längs E6:an med rätt studs.

2007-12-04 @ 20:54:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback