AmsterDAMN, here we come!

Från och med idag är jag på resande fot tillsammans med min klass. Vi ska till Amsterdam.

Jag tar därför inte hänsyn till något som händer i Sverige under den kommande veckan. "Det var inte jag".

När jag kommer tillbaka kommer jag INTE att skriva vad som hände under resan. Det är inte intressant. Och det här ska inte vara nån dagbok i fortsättningen. Det är dags att turna den här skiten te en blogg! Med åsikter.

Sooo... brilliant!

Appropå briljant. Har en ny favorit från Family Guy nu.
Kolla in klippet här:
http://www.youtube.com/watch?v=1BTA7yKlnMs

Jag skrattade oavbrutet så att jag fick andnöd och ont i bröstet. Sanslöst roligt.

Ha det gott här hemma nu då!

Puss och kram

 / Jesper

Kommentarer
Postat av: Andréas

Vad menar du me "Det var inte jag".

Postat av: Nils

Jag blir jävligt besviken om du inte köper med dig en kaka svart afghan. Guldstämplat ska det vara!

2007-04-24 @ 22:44:56
Postat av: jeppan

Andréas: Att det inte var jag som höll i tändarn.

2007-05-02 @ 12:18:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback